Zestawy arkuszy maturalnych z biologii NEURON
pierwsza pomoc techniczna (PPT)
pytania i odpowiedzi

 


PYTANIE 1.

Opłaciłam/-em zamówienie, od tego momentu upłynęły już 24 godziny (dla dni roboczych), ale wciąż nie otrzymałam/-em produktu, co mam zrobić? 

ODPOWIEDŹ.
Zaloguj się na swoją pocztę e-mail i sprawdź katalog SPAM. Niestety, ale zdarza się, że pożądane wiadomości (jak to od Nas, z długo oczekiwanym materiałem edukacyjnym ) trafiają do SPAMu. Przeszukaj zatem dokładnie swoją pocztę.

 


PYTANIE 2.

Zakupiłam/-em Zestawy arkuszy maturalnych z biologii NEURON, mam je na swojej poczcie, ale mam problem z ich otwarciem / odczytaniem, co mam zrobić? 

ODPOWIEDŹ:

Przede wszystkim, po otrzymaniu wiadomości, dołączony do niej załącznik pobierz na swoje urządzenie (np.: na pulpit komputera). Otwieranie załącznika poprzez przeglądarkę internetową (a więc bezpośrednio z poziomu poczty mailowej) może powodować problemy z odczytaniem pliku! Następnie, po pobraniu pliku, otwórz go wykorzystując w tym celu jeden z proponowanych programów w sekcji                                                  

 


PYTANIE 3.

• Nie ma odpowiedzi na mój problem, co mam zrobić? 

ODPOWIEDŹ:

Przede wszystkim, nie panikuj! Zależy nam, tak samo jak Tobie na tym, aby z zadowolenie z zakupu było jak największe. Napisz do nas w Twojej sprawie, a na pewno pomożemy. 

Zastrzeżenia techniczne